?

Log in

Marching On In Contempt of Self-Riteous Asshats! - Hicks Fics [entries|archive|friends|userinfo]
Hicks Fics - A Taylor Hicks Fanfiction Community

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Marching On In Contempt of Self-Riteous Asshats! [May. 31st, 2006|04:45 pm]
Hicks Fics - A Taylor Hicks Fanfiction Community

hicks_fics

[anna_salem]
[Tags|]
[mood |angryPissed]

People! Let us unite in the writing of smutty Taylor!Fic. Let us march against the idiots who assume that Taylor would not read them while whacking off!

Bring them on, baby. Bring them ALL on.

Thanks to those who answered my request, and I look forward to more stories that will cause us to all burn in the fiery pits of doom.
linkReply

Comments:
[User Picture]From: fansonsince1997
2006-05-31 08:51 pm (UTC)
Yes! I agree, I wanna read them without hearing about how he would find them disrespectful.. sure, okay then. LOL
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: anna_salem
2006-05-31 08:55 pm (UTC)
I've come to the conclusion that people can be intelligent and still be as ignorant as hell.

(Reply) (Parent) (Thread)
From: grayissexy
2006-05-31 08:55 pm (UTC)
Haha!!


I feel so rebellious!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: anna_salem
2006-05-31 08:56 pm (UTC)
You're such a troublemaker.

But really. For that person to say "Taylor would be ashamed of this crap" was rude and uncalled for on SOOOOOOOOOOOOOOOOOO many levels. Let's show that butt-monkey. PORN PARTY!!!!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: julianathursday
2006-05-31 09:01 pm (UTC)
WOOO!! Count me in as you said over there in the post we prevailed with victory!

And fansonsince1997 I am still LMAO at your comment about what he would really be doing. That was just awesome.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: anna_salem
2006-05-31 09:08 pm (UTC)
Victory!

Okay, maybe not. But we have the right to rock. And we'll continue to do so. lol.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: iliveforsports
2006-05-31 09:04 pm (UTC)
SmuttyTaylorFic!Fans unite! :D
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: anna_salem
2006-05-31 09:07 pm (UTC)
WOOOO!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: kdlawler27
2006-05-31 09:05 pm (UTC)
Where am I going, and why am I in this handbasket?!

The fiery pits of doom always looked like more fun to me, anyway. ;)

And now I have all you crazy kids to party with, so...bring it on!

(Don't mind me, I'm in one of those moods today...heh.)
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: anna_salem
2006-05-31 09:07 pm (UTC)
Mmmm...doom. Sweet sweet doom.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: fansonsince1997
2006-05-31 09:06 pm (UTC)
I love how we all just traveled from one Tay community to this one. WOOOOOOOOOOOOO!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: anna_salem
2006-05-31 09:06 pm (UTC)
Duh. Because this one's cooler.

:P
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: julianathursday
2006-05-31 09:17 pm (UTC)
Smut writers unite in the Perv Patrol!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: anna_salem
2006-05-31 09:06 pm (UTC)
Isn't it wonderful? You can say whatever.the.fuck.you.want here.

I could say that I think Taylor wants to bang an underaged drunk girl...no, wait, TWO of them. At the SAME TIME.

Hahaha...not that I think that's true or anything. Kind of hot though...*hmmmmmmm*
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: iliveforsports
2006-05-31 09:13 pm (UTC)
I need to change my panties now. God, just the thought of that...*thud*
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: anna_salem
2006-05-31 09:15 pm (UTC)
I know, right? Can you imagine? "How old are you girls...16? Really? Oh well..." *pork*

Okay. Inspired now. LMAO.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: iliveforsports
2006-05-31 09:19 pm (UTC)
OMG. You should totally write a fic about that. I think I'd DIE! *sighs*
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: anna_salem
2006-05-31 09:25 pm (UTC)
I'm doing it.

And if it offends someone? GOOD. HA HA HA.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: iliveforsports
2006-05-31 09:27 pm (UTC)
YESSS! *can't wait to see it*

It won't offend me..I'll tell you that. ;)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: julianathursday
2006-05-31 09:31 pm (UTC)
Awesome! I will be waiting anxiously for that.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: kdlawler27
2006-05-31 09:21 pm (UTC)
*dies laughing*

HOLY CRAP that's about the funniest thing I've read all day.

You rock. Ferreals.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: anna_salem
2006-05-31 09:26 pm (UTC)
:D Thanks.
(Reply) (Parent) (Thread)
From: grayissexy
2006-05-31 09:28 pm (UTC)
LMAO!!

I love it!! And I love this community!!

:)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: anna_salem
2006-05-31 09:30 pm (UTC)
HUGS FOR EVERYONE!

Seriously, I love this community too. You guys GET me, you know? You GET IT. Love.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: julianathursday
2006-05-31 09:35 pm (UTC)
((hugs)) The best Taylor community! How can you not find Taylor fucking the hell out of somebody hot?
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: anna_salem
2006-05-31 09:44 pm (UTC)
No kidding. Par-tay!

hehe...Booty Dance.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: julianathursday
2006-05-31 09:48 pm (UTC)
See shaking that ass like that he's asking for it!

I got to find me a Perv Patrol icon now though.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: bnlmaroonvwbug
2006-05-31 09:55 pm (UTC)
Why can I easily hear him saying that in my head?
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: bellasmommy
2006-06-01 01:07 pm (UTC)
IN THE BUTT

I mean, what?
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: julianathursday
2006-05-31 09:18 pm (UTC)
Boy I bet it would've really got crazy if someone posted a slash fic over there!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: kdlawler27
2006-05-31 09:22 pm (UTC)
I can only imagine the chaos. I LOVE chaos though, so...ha.

That reminds me, I need to do something with this Taylor/Elliott I started up a few weeks ago...
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: anna_salem
2006-05-31 09:27 pm (UTC)
Taylor/Elliott? No kidding? I can't wait. I have to read it!

I'm working on a Tay/E fic, too! But it's got kind of a weird twist to it that I won't give away.

*Is anxious*

Geez, I've got three fics in the works. What is a girl to do?
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: julianathursday
2006-05-31 09:33 pm (UTC)
Yes I want to read it too!
I have a few going myself. I have to many fics going period...
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: grobanite_dork
2006-05-31 10:04 pm (UTC)
Mwahahahahaha!! I love rebelling!

In fact, I think ill write some fics myself!!

*thoughts start popping into head*

yeees.... *evil grin*
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: anna_salem
2006-05-31 10:06 pm (UTC)
Everything's falling into place. Soon we shall inherit the earth.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: grobanite_dork
2006-05-31 10:08 pm (UTC)
Yay!!!!!!!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: kabukiziggy
2006-05-31 10:08 pm (UTC)
*evil mandark laugh* HAHAHAHAHA HAHAHA!!
wow this place is buckets of fun!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: grobanite_dork
2006-05-31 10:09 pm (UTC)
"wow this place is buckets of fun!"

buckets of fun and buckets of cum! :-X


...oops! there I go again! *shrug*
(:
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: kabukiziggy
2006-05-31 10:14 pm (UTC)
LMAO! ^_^
i cant think of a pervy comeback....dammit!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: vesiel
2006-05-31 10:11 pm (UTC)
Eh? Whuh happened?
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: anna_salem
2006-05-31 10:13 pm (UTC)
I greatly urge you to check out the comments on grayissexy's story over at taylor_hicks.

(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: vesiel
2006-05-31 10:15 pm (UTC)
LMAO 110 comments :x *looks, albeit scared*
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: julianathursday
2006-05-31 11:20 pm (UTC)
Isn't that insane? People are still going on about. Like you said where have these people been? There are fics out there about any and everything you can imagine.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: julianathursday
2006-05-31 11:20 pm (UTC)
about it*
(Reply) (Parent) (Thread)